19 de maio de 2017

Jeans

I lost my mojo. It's a pain in the ass when you feel like you, somehow, lost something that you always had, for as long as you remember. For me it's dressing up. No matter which style, I always had a blast choosing my outfits, making up charaters and in the recent years, making the clothes. I was trying to avoid thinking about it - it just made it real - but it's there, obvious, in my face.
This may seem unimportant but makes me sad. I make excuses like '' I can't really look good in this stupid weather'', '' I need to be comfortable working'', but on a sunny day of Spring, and having a closet crazy full, no excuses there.

These are my last ootd pictures and they are a few weeks old. I'm wearing jeans, not vintage jeans, basic pants and that's new. Pants are confy, I forgot it!





~






5 comentários:

  1. É bem verdade, as jeans são bem fixes e confortáveis, para qualquer look e situação!

    ResponderEliminar
  2. Não imaginas o quanto me identifiquei com o que escreveste. Ando precisamente no mesmo mood!
    Anyway, adorei as fotos :)

    ResponderEliminar
  3. Cheia de estilo! Podem não ser vintage, mas essas calças são super giras e ficam-te bem e adoro tanto os All Star *.*

    http://purflefox.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  4. Como é que és tão linda? :3
    Identifiquei-me imenso com o que escreveste. Mas curiosamente ganhei um gosto bem mais especial por maquilhagem agora que passo por esta fase :) Nem me está a custar assim tanto, porque me identifico com outra coisa que não pensei ser-me tão importante :)
    xx, Ana

    The Insomniac Owl Blog

    ResponderEliminar
  5. E são mesmo :) este verão ainda não consegui deixar as jeans de lado, precisamente por andar sempre de um lado para o outro em trabalho! E estas ficam-te muito bem, mesmo!

    ResponderEliminar

Obrigada pela tua visita :)